joi, 13 octombrie 2011

De Ce Acest Blog


Obişnuiesc să cultiv roşiile direct din seminţe .



Primăvara devreme ,când încă mai aveam vechea maşină.



Am învăţat să fac gard din nuiele .



Turnau beton alţii , eu doar mimam .



Fasolea teci , ca de altfel şi ceaiul din teci de fasole " scade glicemia ".

În primul rând pentru că sunt pasionat de grădinărit şi-mi doresc să împărtăşesc din experienţa mea cu cei care au aceeaşi pasiune.
Numele meu de familie este de origine bulgară şi se traduce în limba română în : " Cel Care Iubeşte Pământul ".
Bănuiesc că de aici mi se şi trage ,atracţia către această activitate.
Am descoperit târziu ,că am "microbul" acesta în sânge şi-n plus câteva evenimente din viaţa mea m-au determinat să fac eforturi mai mari pentru zona BIO a acestei activităţi.
Mama ţine un regim alimentar strict de la vârsta de 28 de ani ( acum are 75 de ani) . Un tratament prelungit cu antibiotice puternice fără folosirea de pansamente gastrice sau probiotice ( pe vremea aia nu se ştia de aşa ceva ) i-a distrus flora intestinala şi i-a dat peste cap tot sistemul digestiv.
Iar eu de vre-o doi ani m-am procopsit cu ceva colesterol plus trigliceride peste limita superioara şi la rândul meu trebuie să ţin regim .
Am un teren agricol în apropiere (8.5 Km de la bloc până la poarta grădinii) de Slatina, câţiva pomi , o baracă din scândură ,câteva unelte şi multă bunăvoinţă.

Un comentariu: